Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tails View Post
    Het is een heerlijk schematje kort maar intens. Voor mij was deze week meer voor het aanvoelen met welke gewichten ik ga starten en een beetje focusen op techniek. Succes! Als je een log gaat bijhouden ga ik deze zeker volgen . Anders ben ik benieuwd naar wat je ervan vind en welke progressie je boekt.
    Je kan naar ik begrijp wel wat assist oefeningen toevoegen, bijv 5 x 5 chinups bijv zeker in het begin als het wat licht aanvoelt of je iets langer wilt trainen. Naarmate je hoger in gewichten komt schijnt de intensiteit ook flink toe te nemen.

Ga wss wel ff nieuw logje maken ja, is toch wel handig
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
      Je kan naar ik begrijp wel wat assist oefeningen toevoegen, bijv 5 x 5 chinups bijv zeker in het begin als het wat licht aanvoelt of je iets langer wilt trainen. Naarmate je hoger in gewichten komt schijnt de intensiteit ook flink toe te nemen.

Ga wss wel ff nieuw logje maken ja, is toch wel handig
      Zat ik ook aan te denken omdat je sommige spiergroepen wat minder aanpakt met sl. Maar aan de andere kant stel je zou extra oefeningen erbij doen dan kan ik me voorstellen dat je minder kracht voor bepaalde oefeningen tijdens de volgende training overhoud. Daar twijfel ik zelf nog een beetje over.

Comment

• Trial and error. Zolang je zoals gepland wekelijks kunt blijven verhogen, lijkt het me geen probleem.

Comment

Trial and error. Zolang je zoals gepland wekelijks kunt blijven verhogen, lijkt het me geen probleem.
          Dat is waar , is dat dan de enige oefening die je toe denkt te voegen of zullen het er wellicht meerderen zijn?

Comment

• Ik hou iig erg van chin/pull ups. Zou zo snel niet weten wat er nog bij kan. Dips wellicht maar niet beide in 1 training. Dus verdelen over dag A en B

Comment

• Weighted dips, pull ups, chin ups, corewerk.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik hou iig erg van chin/pull ups. Zou zo snel niet weten wat er nog bij kan. Dips wellicht maar niet beide in 1 training. Dus verdelen over dag A en B
                Zat ik ook aan te denken wellicht dips en chinups. Zal het volgende week ook eens proberen en kijken hoe dat gaat.

Originally posted by Nocerino View Post
                Weighted dips, pull ups, chin ups, corewerk.
                Wat voor core oefeningen doe je dan ? Met mp en squat heb ik toch wel het gevoel mijn core redelijk te trainen.

Comment

• Ik doe Weighted planks.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Vandaag redelijke training gehad alleen wat moeite met de overhead press. Low bar squatten lukt me niet echt dus ga ik het voorlopig bij high bar houden totdat ik de techniek onder controle krijg.

squat
                    5x5x72,5

deadlift (schijfjes van 1,25 waren in gebruik)
                    5x85

overhead press
                    5x5x32,5

chin ups
                    5x5xbw

Comment

• Barbell rollout is trouwens echt een mf voor je core. Hanging legraise ook maar dat vind ik een beetje een irritante oefening, not sure why..

Comment

Barbell rollout is trouwens echt een mf voor je core. Hanging legraise ook maar dat vind ik een beetje een irritante oefening, not sure why..
                        Leg raises doe ik vaak thuis, ook side bends dan ? Want die zie ik vaak gepaard staan.

Comment

• Hier nog een log van gister omdat ik toen geen beschikking had van internet. Squatten voelt steeds beter ondanks het lage gewicht.

squat:
                          5x5x72,5

bench press
                          5x5x45

bent over row
                          5x5x45

dips
                          5x5

Comment

• Ik ga sl opnieuw beginnen met andere gewichten, snap nu het belang van de low bar squats in het schema. Voorheen lukte mij deze niet omdat de bar weg glipte als het ware mijn grip was niet goed. Maar deze oefening is dus essentieel voor hams anders sla ik deze min of meer over. Met andere oefeningen wil ik ook wel kijken of ik mijn techniek kan verbeteren.

Comment

• Yo kom donderdag trainen dan?

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Yo kom donderdag trainen dan?
                                Kan je niet woensdag of vrijdag ? Ik train namelijk op maandag,woensdag en vrijdag op de overige dagen werk ik tot 3 of 5. Zou me wel chill lijken maar moet ook maar kunnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X